Saturday 2 April 2016

Wooden box by Milena

Witajcie, dziś pokażę Wam pracę, 
którą stworzyłam zainspirowana nową kolekcją papierów "Out of the Blue".
Hi, today I'll show you work wich was made inspired 
by new papers collection "Out of the Blue".



Jest to drewniane pudełko, na którym zrobiłam transfer z papieru
"Posy of Colors" przy pomocy gel medium.
It's wooden box I have transfered  
paper "Posy of Colors" by gel medium 

Następnie stworzyłam kompozycję  z kwiatów, mikrokulek, perełek, miki, kryształków i pokolorowałam całość mgiełkami.
Chciałam uzyskać efekt zbliżony do nadruku na pięknych papierach "Out of the Blue".
Next I made composition of flowers, 
and I have colored them all by mists.
I wanted to gain efect similar to print on beauty papers
"Out of the Blue".








Materiały:
Materials: 






2 comments: