Thursday 30 January 2014

A calendar by Wikucha - Kalendarz od Wikuchy

Witam Wszystkich w Nowym Roku! To już niestety moja ostatnia inspiracja dla 13 arts. Było mi  niezmiernie miło  tu gościć i Was inspirować.
Hello everybody. Welcome in a new year! It's unfortunately my last 13arts' inspiration. It was nice to be here and inspire you.
Ponieważ  mamy Nowy Rok postanowiłam przygotować wiszący kalendarz i przy okazji zaszaleć mediowo.
Because it's a new year I decided to make a mixed media calendar.



Bazą kalendarza jest tektura modelarska. Okleiłam ją papierem, na którym gdzieniegdzie umieściłam papierowe kółka wycięte dziurkaczami różnej wielkości. Wszystko to potraktowałam gesso. Następnie (z pomocą maski i pasty strukturalnej oraz kilku tekturowych kółeczek) dodałam kolejne i znowu wszystko pomalowałam gesso.
A base is made of cardboard. I sticked some paper on it and decorated it with some mixed-sizes puncher circles. I also added a layer of gesso. After that I added more circles made with a stencil and acrylic modeling paste. 
 

Całą kompozycję ułożyłam przyklejając ją na gel medium. Dodałam też moje ulubione mikrokulki. Następnie w ruch poszły mgiełki w 4 kolorach i cudowanie mieniąca się farbka. Na sam koniec nałożyłam  lekkie cieniowania (wykonane czarną farbką) i smugi (wykonane białą)  oraz przykleiłam kalendarz,  który stworzyłam w programie graficznym.
Next I sticked my composition with gel medium. I added my favourite glass beads. After that I covered it all with mists and shiny paint. I also made some shadows with black and white paint and added a printed calendar which was made with a graphic programme. 
  

Więcej detali:
More close-ups:





Mam nadzieję, że moja inspiracja przypadła Wam do gustu.  Cieszę się, że choć przez minione 3 miesiące mogłam tu gościć, a w Nowym 2014 Roku życzę Wam wiele szczęścia, miłości i zdrowia oraz niekończącej się weny twórczej.
I hope that you like my inspiration. I'm really happy that I could be your guest. I wish you a happy new year filled with love, health and happiness. 



Pozdrawiam Was serdecznie


Użyte materiały ze sklepu: 

7 comments: